0
0
0
Informacije: 080 50 55 / info@conrad.si
Tehnična pomoč: 01 78 11 240 / tehnik@conrad.si

Pomoč strankam

1. Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih v katalogih in na spletni strani družbe Conrad Electronic d.o.o. k.d., Ljubljanska cesta 66, Grosuplje (v nadaljevanju: Conrad).

Splošni pogoji so natiskani na vsakem katalogu in na voljo na spletni strani www.conrad.si, zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči blago iz kataloga ali na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom.

šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

Pogodba se lahko sklene le v slovenskem jeziku.

2. Naročanje izdelkov

Pri Conradu izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in preizkusite in če vam ne ustrezajo v roku 14 dni od sprejema, enostavno vrnete nazaj. Izdelke lahko naročite na naslednje načine:

  • po pošti na naslov:
    Conrad Electronic d.o.o., k.d., Ljubljanska cesta 66, 1290 Grosuplje
  • po telefaxu na št.:
    01 78 11 250
  • po elektronski pošti na naslov:
    narocila@conrad.si
  • preko spleta
    www.conrad.si
  • po telefonu na št.:
    080 50 55

3. Izvedba ali zavrnitev naročila

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Conrad lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

3.1. Naročanje preko spleta

a. Naročilo v čakalni vrsti: Po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. V roku ene ure se lahko odločite in naročilo prekličete in to tako, da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov;narocila@conrad.si kamor pripnete naše obvestilo o uspešno oddanem naročilu, v naslov pa napišete "Odstop od oddanega naročila".

b. Naročilo odpremljeno: če naročila v eni uri ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

c. Izdelek na zalogi: Ali je izdelek na zalogi oz. kdaj je predvidena naslednja dobava izdelka je razvidno na naših spletnih straneh. Izdelek ima naslednje statuse: zelen semafor - izdelek je na zalogi, rumen semafor ima poleg dopisan predviden datum naslednje zaloge v Nemčiji, rdeč semafor oz. izdelka ne najdete na spletni strani - izdelek je razprodan. Informacija se obnavlja enkrat dnevno.

d. Naročilo potrjeno: Naročilo bo odpremljeno do logističnega centra Conrad v Nemčiji. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo dostavljeni najkasneje v 7 dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne prejmete, nas pokličite na telefon 01 78 11 240 ali pa nam pošljite vprašanje na elektronski naslov narocila@conrad.si da preverimo zakaj ni prišlo do izdobave izdelkov.

e. Koriščenje kuponov: če kot zvesta stranka prejmete e-kupon, za koriščenje popusta, je potrebno številko kupona vnesti v temu namenjeno polje, v e-košarici. Pri akcijah z več promocijskimi kodami s popusti, se lahko ob enkratnem plačilu koristi le ena ugodnost oz. en kupon s popustom.

4. Dostava izdelkov

V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. Na računu, ki je priložen paketu boste našli tudi vse informacijo o politiki vračila blaga, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru ostalih pritožb.

Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa.

V primeru dostave s pošto Slovenije in plačilom po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine v obliki gotovine, po veljavnem ceniku pošte Slovenije. Cenik pošte Slovenije >>.

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo znašajo skupaj 4,50 EUR, ne glede na vrednost naročila ter število morebitnih dostav, s katerimi bi bilo potrebno izdelke ob takem naročilu dostaviti. V primeru, da naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave paketa in pošiljanja ne bomo zaračunali, strošek poštnine ostane 4,50 EUR. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na vaši strani.

BREZ POŠTNINE pri naročilu nad 80 EUR. V primeru, da vaše naročilu preseže znesek 80 EUR boste dobili paket brez zaračunanih stroškov poštnine in priprave paketa.

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 5-7 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 7-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

5. Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek.

6. Prevzem izdelkov

Osebni prevzem izdelkov, naročenih v spletni trgovini www.conrad.si, je možen SAMO na sedežu podjetja Conrad:

Conrad Electronic d.o.o., k.d.
Ljubljanska c. 66
1290 Grosuplje
(izvoz Hotel Grosuplje ob bencinski črpalki OMW).

V primeru osebnega prevzema izdelkov na sedežu podjetja ne plačate stroškov dostave.

7. Cene

Vse cene, navedene v katalogu, so izražene v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške pakiranja, dostave in poštnine. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko.

Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili.

8. Način plačila

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

  • plačilo po povzetju.
    V tem primeru blago plačate z gotovino ali s priloženo splošno položnico;
  • plačilo s kreditnimi karticami.
    Izdelke lahko plačate z naslednjimi kreditnimi karticami:
    Mastercard (Eurocard), Visa, Diners
  • plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti ali faksu). Predračun je veljaven 3 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil.
  • plačilo s Paypal-om.
    Izdelek lahko plačate tudi z Paypal računom. Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Za pravne osebe je plačilni rok 8 dni. Pri prvem naročilu zahtevamo plačilo po predračunu ali zavarovanje plačila. Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.

Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.

V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.

Z naročilom izdelkov soglašate ter z nastopom zamude s plačilom Conrad in po njegovem pooblastilu tudi njegovega pooblaščenca izrecno pooblaščate za pridobivanje vseh potrebnih podatkov o vašem premoženju in opravo vseh poizvedb, ki se nanašajo na vaše račune pri bankah in drugih finančnih ustanovah ter poizvedbe o zaposlitvi, kakor tudi dovoljujete Conradu in po njegovem pooblastilu tudi njegovemu pooblaščencu posredovanje teh podatkov drugim pravnim osebam, zaradi izterjave terjatev, ki bi jih imel Conrad do vas iz naslova vaših neplačanih obveznosti za naročene izdelke.

Bančni račun odprt pri:
UniCredit banka Slovenija,
šmartinska 140,
1000, Ljubljana
TRR: SI56 2900 0005 5299 945

9. Garancija

Za vse izdelke velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Popravilo izdelkov opravimo v Conradu. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

10. Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa

Conrad Electronic d.o.o.družba za trgovino k.d.
Ljubljanska cesta 66
1290 Grosuplje
Matična številka: 2168979000
Davčna številka: 81152396
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 14337300, okrožno sodišče v Ljubljani, Datum: 10.6.2014
Statistična domicilna dejavnost: Trgovina na debelo z elektronskimi in telekomunikacijskimi napravami in deli (G 46.520)

Bančni račun odprt pri:
UniCredit banka Slovenija,
šmartinska 140,
1000, Ljubljana
TRR: SI56 2900 0005 5299 945